MARKETING STRATÉGIAI TANÁCSADÁS
Napjainkban, amikor minden gyorsan változik elengedhetetlen egy szervezet számára a megfelelő stratégia kidolgozása.
Segítünk kiértékelni a cég/cég csoport jelenlegi piaci helyzetét és pozícióját a növekedési lehetőségek tekintetében. Kialakítunk egy, a vállalatnak megfelelő értékesítési rendszert és módszertant, elemezzük az üzletágakat, termékeket, értékesítési csatornákat, szervezeti egységeket, területi döntéseket, valamint összegzést adunk a költségcsökkentési és egyéb lehetőségekről.
Megrendelőnk rövid – és hosszútávú céljainak kijelölése után a célunk az ezt támogató szervezeti struktúra, vállalati kultúra és hatékony működés kialakítása és megteremtése.
A kialakított stratégiát követően elkészítjük a szervezet üzleti tervét, mely számokban is kifejezi a szükséges erőforrásokat. Az üzleti terv pontos leírást ad az Ön vállalkozásáról, afféle útmutatóként szolgál tevékenysége során. Segít a források megfelelő allokációjában, az előre nem látható nehézségek kezelésében és a megfelelő üzleti döntések meghozatalában.
Kérjen ajánlatot tőlünk, amennyiben szeretné, hogy szervezete eredményesebben, jobban ki szeretné használni erőforrásait!
Megértjük Megrendelőnk üzleti stratégiáját, a kulcs célcsoportokat, a célszámokat egyes csoportok esetén, a KPI-okat, amelyek mentén a munkánk mérhető lesz.
Feltárjuk a különböző célcsoportok jelenlegi percepcióit egy stakeholder kutatás segítségével. Azonosítjuk a külső és belső motivációs forrásokat, amelyekre stratégiai szempontból építeni érdemes. Ezek mentén létrehozzuk a munkáltatói és business value proposition amely pontosan definiálja, miben segítünk a célközönségünknek és milyen egyedi szolgáltatással, termékkel, eszközzel szolgáljuk ezt.
A value proposition nagyvonalakban irányt ad nekünk – az üzenetmátrix pontosítja azokat az üzeneteket, amelyeket a különböző csatornákon át szeretnénk adni. Megnézzük azokat a kulcs touchpontokat/legfontosabb kommunikációs pontokat is, amelyek a különböző célcsoportok/ personakszempontjából relevánsak és mik ott a problémás pontok, kihívások, amelyekre reagálnia kell a kommunikációnak.
Üzleti és munkáltatói kampányelemek elkészítése, kidolgozása meghatározott kulcs eszközökre.